KALKYLERINGEN GJORD

Kategori: Min Vardag

Hej & godmorgon!
Sitter utanför tentasalen nu och väntar på Steffi och Sofie, har precis skrivit tentan i kalkylering och jag kan säga att det inte gick så bra. Fast ändå bättre än väntat vilket kändes bra eftersom det då va ett bevis på att jag har förstått en del av det iallafall. Tänkte att jag skulle in till stan strax för att handla mig någon mat, finns ju ingenting hemma. Oså kanske jag passar på att kolla lite i affärerna, är så shopping sugen. Är väl dags att börja plugga till omtentan redan nu snart så man blir av med skiten innan sommaren, haha.
Ikväll ska jag antingen på korridorsfest eller stanna hemma och kolla melodifestivalen. Har inte riktigt bestämt mig. Hoppas ni har en bra lördag och ni Målilla bor, heja fram röd-vitt ikväll!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: