GODKVÄLL FOLKS

Kategori: Min Vardag

Hej!
Slapp söndag vilket är behövligt efter denna vecka med plugg och tenta. Inte gjort speciellt mycket. Kom aldrig ut på någon promenad så tänkte att jag ska ta det imorgon istället. Kollar One Tree Hill just nu, sen tänkte jag kolla på sista filmen av Twilight. Ska gå och lägga mig rätt tidigt idag, förläsning imorgon vid 1, så får sovmorgon iallafall. Ska ta mig något lite att äta. Finns inte så mycket och orkar inte laga något själv, Erik kommer nämligen inte förrän imorgon.. Ha en fin söndagskväll! Puss

Kommentarer

  • Lotta säger:

    Sv. Om jag gjorde ;) Du hörde väl hur bra det gick?! :D Kommer du till helgen för att se kvalmatchen?? :))

    och skönt med sovmorgon.. nu blev man ju lite avis här faktiskt :p

    2013-02-25 | 14:54:44
    Bloggadress: http://olesenstjej.blogg.se

Kommentera inlägget här: