FÖR BRA DAG

Kategori: Min Vardag

Hallå! Vilken bra dag jag har haft. Började ju som sagt med att vi va på mässa. Åkte därefter hem och åt lite snabbt för att sedan ta bussen ut till Hansa där vi skulle på studiebesök hos Electra. Riktigt bra föreläsning va det. Fick dock världens mördaruppgift som vi ska göra i denna kursen. Herrejävlar. Haha. Men det ska vi lösa. När vi va klara där gick vi till Hansa City för att shoppa. Hittade en tröja jag SKA köpa. Dock fanns den inte i rätt storlek, men ska kolla på Bikbok stan nån dag. Sen spenderade vi ett x antal timmar på Ikea där vi även åt mat.

Nu har jag precis kollat farmen och jag lär sitta kvar framför tv4 för idag är en riktigt bra tv kväll. Imorgon har vi en föreläsning vid 1 och sedan åker jag hem till målilla för att stanna tills måndag

Kommentarer


Kommentera inlägget här: