KÖPENHAMN

Kategori: Allmänt

Förra måndagen åkte jag Amanda Kajsa Rosie Anna och Frida till Köpenhamn. Jag gjorde tenta i Kalmar vid 8 på morgonen sen snabbt till tåget som gick vid 11 för att åka till Köpenhamn. Vi bodde på ett jättefint Hostel med utsikt över kanalen och läget va riktigt centralt. När vi checkat in och gjort oss klara gick vi ut och åt,sen handlade vi med oss lite alkohol och satte oss på en brygga vid vattnet där vi satt resten av kvällen.
Tisdagen gick vi upp tidigt, åt frukost, gjorde oss iordning och gick sedan genom ett soligt Köpenhamn mot Christiania. Vilket ställe!! När vi kollat runt där ett tag gick vi till stan och Ströget för att shoppa, men det slutade med att vi gjorde något helt annat och stod tillslut och snurrade runt fem stycken på en liten plattform i någon slags lägenhet mitt i Köpenhamn. Sen va det dags för mat igen, och det slutade med att vi satt kvar på den uteserveringen resten av kvällen.
På onsdagen va det dags att åka hem, vi gick upp, gjorde oss iordning, åt frukost och checkade ut. Fördrev tiden genom att åka en Paddan båt och sedan gå på stan tills det va dags att ta tåget hem. Detta var ett riktigt bra avslut på lovet med mina fina vänner!!
 
 
 
 

Kommentarer

  • Lotta säger:

    Visst är den!! Dom fick sex stycken små, kolsvarta, kattungar! Gissa om jag tänkte på dig då ;D haha!

    2013-09-25 | 10:18:53
    Bloggadress: http://olesenstjej.blogg.se

Kommentera inlägget här: