TILLBAKA EFTER HELGEN

Kategori: Min Vardag

Hejsan!
Har haft en riktigt bra helg. Ska berätta lite kort om dagarna tänkte jag.
I torsdags åkte vi som sagt mot Malmö, va på studiebesök på Emporia, lite segt och fick inte så mycket shoppingtid. Men Emporia va fint. Nästa gång jag är där får det bli en heldag. Därefter åkte vi mot hotellet och bytte om och gjorde oss iordning för att sedan gå till Friday's med klassen och äta mat och efter det satte vi oss på en pub ute i regnet och tog några cider. Fredagen började vi med hotellfrukost <3! Sen satt vi på föreläsning om Scandic och Malmö City. Sen gick vi på stan. Dock fick jag världens strul med mitt kort som slutade att fungera, så spenderade mest tid på banken den fredags förmiddagen.. Senare åkte vi iallafall fall till Helsingborg och Steffi där vi gick till systemet och hälsade på hoa Henke Larsson. Sen va det dags för förfest, blev dock ingen utgång, utan vi fastnade på McDonalds inne i stan.
Lördagen mådde jag pyton och då åkte vi även hemåt. Och igår pluggade jag lite och samma idag.. Imorgon är set dugga. Men hoppas ni haft en bra helg! Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: