SOLIGA TORSDAG

Kategori: Allmänt

Hej!
Vaknade av att solen sken rätt i ögonen idag på morgonen. Så gick upp och tog fram böckerna och tog på mig bikinin och gick ut i solen och satte mig, och där har jag suttit tills nu ungefär. Plugget gick dock dåligt, tror jag. Men solen tog en del, så nu behöver jag inte skämmas för att se blek ut när det är dags att börja gå i shorts i sommar.
 
Idag åker mamma och pappa till Linköping för att gå på Tomas Ledin imorgon, vilket innebär att Oskar och jag är ensamma hemma hela helgen. Idag ska jag bara plugga, så jag klarar den där förbannade tentan. Imorgon ska jag upp tidigt för att åka bort och färga håret och klippa mig, så jag lär väl sitta där i stort sett hela förmiddagen, sen ska jag en sväng till Hultsfred och på kvällen ska vi fira Anna som fyllde 18 härom dagen. Resten av helgen vet jag inte vad som händer.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: