LADDAD INFÖR HELGEN!

Kategori: Min Vardag

Hejsan!
Har haft en väldigt lugn, men skön dag. Började med ett avsnitt one tree hill (kan man få en bättre start på dagen?), därefter tog jag mig en super skön pw runt Lindö och havet. Efter det har jag pluggat hela dagen i stort sätt. Cyklade nämligen bort till Maxi också och hämtade min kurslitteratur som kommit, så nu har jag fullt upp fram till den 8 juni då vi har tenta i denna kursen. Betalade även fakturan på böckerna, som kostade nästan 3000 kronor. Lite surt. Men ja.
Imorgon åker vi till Malmö med klassen, ska på studiebesök på Emporia imorgon och sen sova på hotell och dagen efter åker vi tjejer hem till Steffi i Helsingborg dör att festa till det lite.
Sen ska jag plugga resten av helgen, så kommer vara rätt frånvarande här tror jag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: