JESUS STÅR UPP OCH HAN LEVER

Kategori: Min Vardag

Hej!
Har haft en sådan fin kväll, återigen. Känns lite tjatigt nu. Blir för bortskämd här hemma tror jag. Har spenderar kvällen hemma hos familjen Nilsson nr 2, blev bjudna på påskmat, körde med andra ord och det diskuterades hej vilt! Allt är som vanligt när vi träffas här hemma, tur det!
Jag skulle ju åkt tillbaka till Kalmar imorgon, men jag lyxar till det och stannar hemma ända tills på torsdag!! Uuunderbart. Har ändå bara en kursintroduktion på tisdag och sen är jag ledig onsdag och torsdag. Men helgen kommer jag spendera i Kalmar, med en utgång förhoppningsvis! Så taggad på Palace med tjejerna nu, va över en månad sen vi festade..
Nu ska jag sova, så trött!! Godnatt. Hoppas ni haft en bra påsk!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: