I'M BACK

Kategori: Allmänt

 
Jag är tillbaka!
Dock mår jag fortfarande inte helt hundra och det är fortfarande rätt rörigt i mitt liv. Ni kommer få reda på vad detta handlar om när jag mår bättre och är säker på min sak. Just nu vet bara mina allra närmsta om det. I alla fall, veckan som varit har jag inte gjort mycket, pluggat och varit hemma i Målilla, har varit en väldigt annorlunda vecka. Passar på att vara hemma nu när vi inte har så mycket i skolan, vilket är skönt. Ska inte tillbaka till Kalmar förrän på Söndag.
 
Igår hade jag i alla fall världens bästa dag, gud. Så lycklig. En av de bästa ögonblicken i mitt liv. Varit på signering med Håkan har jag ju varit en gång innan, dock fick vi inte så mycket tid med honom den gången. Så Lotta och jag satsade på att vi skulle ha bättre tur denna gång, och ja det fick vi. Satt i kö i 4 timmar utanför skivaffären, helt galet egentligen, men så värt. Va bland de första 20 in, och herrejävlar. Håkan är ju världens mysigaste. Kramades lite och fotades med honom. Och ni kan ju gissa hur lyckliga vi var sen när vi tog tåget och åkte hemåt. Haha. Fick lite bilder av lotta, så här kommer några.
 
 

Kommentarer

  • Lotta säger:

    Åh så roligt det var!! Jag lever fortfarande på den dagen :D:D

    2013-04-24 | 16:20:16
    Bloggadress: http://olesenstjej.blogg.se

Kommentera inlägget här: