skolan tar all min tid

Kategori: Allmänt

hallå. nu har jag skaffat mig en ny dator. nu kommer det ändras en hel del här vilket också betyder mer uppdatering ifrån miiig, erika. kul va?
iallafall, fullt upp i skolan just nu. har ett grupparbete och seminarium i det på torsdag och tenta nästa lördag och efter det ett stort fältarbete. FUCK!! men kom precis hem ifrån biblioteket, har suttit där och pluggat sedan klockan 1 och igår hängde vi på biblan ända tills det stängde vid 8. men nästa vecka är jag "ledig". så ska passa på att jobba några dagar hemma och tjäna lite pengar, cash is king. right?
nu ska jag knåpa ihop en lite design till bloggen. får se när de blir klart. haha.
 

Kommentarer

  • Lotta säger:

    Sv: Jaa, verkligen!! Du får höra av dig när du kommer hem, eller så får jag ta tåget åt andra hållet någon dag och hälsa på dig :D

    2012-10-16 | 20:31:35
    Bloggadress: http://olesenstjej.blogg.se

Kommentera inlägget här: