LYCKA

Kategori: Allmänt

Hej!
Nu kommer, ett förhoppningsvis, glatt inlägg. Just nu känns det mesta bra. Måste lära mig öppna upp mig, och ta upp saker med folk direkt, istället för att gå och hålla det inom mig och må dåligt av det.

Har hänt lite sen sist. Har hunnit hänga i Kalmar en hel helg med mina Kalmar bästisar för att gå på stadsfesten och ta igen den tid vi har missat. Har även hunnit skriva en jäkla tenta, jobba och gå på logfest. Och förra veckan slutade jag sommarjobbet. Så denna vecka är jag helt ledig, men ska packa, planera och fira bellan. På söndag reser vi äntligen till Bulgarien för att spendera en vecka där med sol, bad, alkohol och fina vänner. Gud vad jag är taggad och glad!!! Woop.

Här kommer lite bilder för att visa hur gött jag haft det 👏🏻







Kommentarer


Kommentera inlägget här: