Torsdagstankar

Kategori: Allmänt

Hallå där!
 
Torsdag idag och det närmar sig helg, äntligen! Och jag har faktiskt inga direkta planer för helgen, vilket är sjukt skönt. Visst, jag ska köra på mamma på fredag och ska på bandy på söndag men det räknas liksom inte.
Denna vecka har varit lugn, har tränat med Frida och har varit på arbetsintervju samt självklart sökt jobb... Vore skönt att bara få ett jobb nu som man känner att man kommer trivas på och vill stanna på. Så man kan och har råd att skaffa sig en lägenhet osv. Men det kommer, det får ta sin tid helt enkelt. Jag är inte jätteorolig, jag är ändå kvalificerad för så pass många jobb att det nog ska dyka upp något snart.
 
Iallafall så har jag tagit tag i en sak som jag tänkt göra länge, men inte haft tid eller ork till så nu jäklar ska det fixas. Och jag hoppas även att jag snart hamnar på bana igen med mitt psyke, för just nu är det någon helt annanstans medans kroppen är någon helt annanstans. Det märks så tydligt att jag inte mår bra där uppe, för jag har så svårt för att koncentrera mig och är lätt förvirrad och glömmer bort saker hela tiden. Sen tror jag hösten gör sitt också, detta gråa tråkiga väder gör ju inte direkt susen för psyket.
 
Nu ska jag återgå till jobbsökandet, och senare blir det träning och sen avslutar jag denna dag med lite Wahlgrens värld!!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: