LEVER LIVET

Kategori: Allmänt

Hej!
Dålig uppdatering, men jag njuter verkligen av sommaren och tar vara på varje dag jag är ledig. Har hunnit jobba cirka 4 veckor på jobbet, och även spenderat 2 veckor på Öland. Har verkligen haft det så bra. Har även hunnit med ganska mycket festande, både under dom två veckorna jag var på Öland då vi spenderade ganska många kvällar på strand hotell, samt gp hemma i Målilla, examensfest, födelsedagsfest, och nu i helgen var jag på Öland med Lotta, var på strand hotell för att se de vet du, övernattade och hade en roadtrip på Öland där vi besökte kamelbonden, gårdsbutiker och åt god mat. Så jäkla bra helg. Nu ska jag jobba 2 veckor till på jobbet. Sedan väntar en vecka utomlands med mina bästa vänner! Så himla härligt och behövligt 😍👏🏻

Hoppas ni har en lika bra och fantastisk sommar som jag har! Puss

Här kommer även lite bilder från min fantastiska sommar med underbara vänner!












Kommentarer


Kommentera inlägget här: